Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2009

Πέσανε και τα τελέφωνα απ' το Αμέρικα!!!

Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών Μπαράκ Ομπάμα είχε αργά χθες βράδυ ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παπανδρέου.

(Σαν να βλέπω τον Γιωργάκη μπροστά μου τώρα!!

- Ποιός είναι ρε??? Σήμερα γιορτάζουμε, δεν μιλάω σε κανέναν!Από αύριο!!

-Μα κύριε Πρόεδρε...

-Εεεεπ!!Τι είπαμε?? Από σήμερα κ. Πρωθ-υπ-ου-ργέ θα με φωνάζετε! Όχι τίποτ' άλλο, θα μου πάρει καιρό να το συνηθίσω, μην το ξεχάσω κιόλας και αρχίζω και μιλάω σαν αντιπολίτευση πάλι!!

-Καλά καλά!! Ο κ. Ομπάμα είναι στο τηλ. Να του πώ να πάρει αύριο??

-Αααααααα!!!! Τι λες ηλίθιο υποκείμενο!!Και τον κρατάς τόση ώρα στη γραμμή??? Απολύεσαι, έξω... Που πααααας, έλα δωωωωω!!! Η γραβάτα μου πως είναι?? καλή, ορθή?

-Στο τηλέφωνο είναι κ. Προε... Πρωθυπουργέ ήθελα να πω. Τι σημασία έχει?

-Αυτό να μου πεις!! χεχεχεχε!! καλαμπούρια κάνω μωρέ, για φέρτον και κάτσε να ακούσεις τώρα τι θα του πει ο George!!Πάρε λίγο αμερικάνικη προφορά να φαν' κ οι κότες!!! )

Επρόκειτο για πρωτοβουλία του αμερικανού προέδρου ο οποίος, όπως ανέφερε στον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, ήθελε να είναι από τους πρώτους που θα του έδιναν συγχαρητήρια για τη νίκη του.
Ο Γ. Α. Παπανδρέου στη συνομιλία που είχε με τον κ. Ομπάμα του επισήμανε τον ρόλο που ο ίδιος επιθυμεί να έχει η Ελλάδα στην περιοχή. Επίσης, συμφώνησαν να συναντηθούν σύντομα σε ημερομηνία, η οποία θα οριστεί μέσω της διπλωματικής οδού.

(- Hello Μπάρακ, είναι τιμή μου που ακούω τη φωνή σου κα συ τη δική μου μέσα από αυτήν την θαυμάσια συσκευή!Το τηλέφωνο εννοώ Μπάρακ!! χαχαχα, ποποπο εσείς οι Αμερικάνοι δεν σταματάτε ποτέ να με εκπλήσετε με τις εφευρέσεις σας!!

- Έλα George, σε πήρα για να σου πω συγχαρητήρια απλά! Μην αρχίζεις τα δικά σου σε παρακαλώ και δεν έχω όρεξη!! Δεν άκουσες? Χάσαμε τους Ολυμπιακούς του 2016 και πάνε που?? Στη Βραζιλία, έλεος δηλαδή!! Τεσπα, μη τα θυμάμαι και συγχύζομαι!! Συγχαρητήρια λοιπόν και...ε αυτά άντε να κανονίσουμε να πάμε για κανένα γκολφ. Έχετε εκέι στο Ελλάδα γκολφ κορτς???

-Ευ...Ευ...Ευχαρί...στηση μου Μπάρακ να πάιξουμε! Αν και είμαι καλύτερος στην ποδηλασία εγώ!! Όσο για γκολφ κορτς-μορτς πως το είπες είσαι κωλόφαρδος.. Κάηκαν κάτι οικοπεδάκια εδώ στο Athens το summer και δεν είχαμε τι να τα κάνουμε έτσι άσχημα και μαύρα!! Πολύ καλή ιδέα μου έδωσες!! )

Όπως ανακοινώθηκε από τον Λευκό Οίκο, ο Αμερικανός πρόεδρος ευχήθηκε «σε όλους τους Έλληνες που μετείχαν στη δημοκρατική διαδικασία». Ο κ. Ομπάμα επανέλαβε τη σημασία των σχέσεων ΗΠΑ-Ελλάδας, και δήλωσε ότι προσβλέπει στην περαιτέρω συνεργασία με τον κύριο Παπανδρέου.


(-Να σου πω ρε George. Σοβαρά τώρα... Το χεις??? Θα βγάλουμε συνεννόηση ή μπα??

- Σε παρακαλώ Μπάρακ!! Σε παρακαλώ... Με προσβάλεις.. Μπορεί να μην το χω ξανακάνει ποτέ αλλά πόσο δύσκολο θα είναι ...........να παίξω γκολφ??


- Α good wines!!! καλά κρασά που λέτε κ σεις!! Για το Ελλάδα λέω ρε George, το χεις να την κυβερνήσσεις??


- Αααααα!! έλα ρε, αυτό ευκολάκι είναι... Ένα θα σου πω!! Father...


- Ο αϊμνηστος ε?? Ήταν ωραίος ο πατέρας σου.. Έχει πάρει τίποτα εσύ βρε??


- Ποιός πατέρας μου?? Εγώ λέω για το μυστικό μου όπλο, που θα με κρατάει μακριά απ' της λάθος αποφάσεις!! Τη Λίτσα την Πατέρα λέω!! Litsa Father στο αμέρικαν... Αχ Μπάρακ νομίζω οτί νύσταξες και δεν συνεννοούμαστε!! Πάω κ γω γιατί με φωνάζει η μάνα μου να φάω, έχουμε Βενιζέλο σήμερα!! Άντε καληνύχτα σε σένα και σε όλους τους αμερικάνους! Σας ευχαριστούμε... )


Καταλάβατε τι παίχτηκε πάνω κάτω??? Έτσι έγινε μωρε!! Σας το λέω εγώ! Εγγύηση...


jose

0 Δώσε χαστούκι:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε το θεμα που διαβασατε;

Share