Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2009

Μια γεύση απο το μέλλον

Οι παρακάτω δημιουργίες με έκαναν να ασιθανθώ πώς βρίσκομαι στο μέλλον ή ότι βλέπω ταινία επιστημονικής φαντασίας.



Ηλεκτρονικός Καμβάς (VIRTUO απο τον Yana Klimava)

VIRTUO

Τέρμα οι πιτσιλιές... Ζωγραφίσετε επιτέλους σαν..άνθρωποι;!;
Μπόμπ Ρός,κρύψου (!)







Υψηλή τεχνολογία στην καθημερινότητα μας!
IC3 High Tech Cutlery

Τι κάνουν αυτά; Το πηρούνι είναι τόσο έξυπνο που μπορεί να σου αναλύσει πόσο λίπος,πρωτεϊνες,ζάχαρη υπάρχει στο τσιμπιμένο φαγητό σου. Απο την άλλη το κουτάλι ζυγίζει το βάρος καθώς το μαχαίρι μετρά την θερμοκρασία του φαγητού..
Μερικοί ίσως να τρομάξουν με αυτό,αλλά είναι χρήσιμο καθότι σου αναλύει λεπτομερέστατα τί θερμίδες και βιταμίνες έχες φάει όλη μέρα. Θα είναι καλό διότι όταν αρρωστήσετε μπορείται να το θεωρήσετε και σαν "βιογραφικό" δείχνωντας στον γιατρό τί βιταμίνες τρώτε και τί αποφεύγεται.









Αερούμενη φωτογραφική

Flying stick camera

Φωτογράφε πέτα μια φωτογραφία..
Τί να πώ; Έχουμε χαζέψει...
Ωραία ιδέα!!








Τοστιέρα Messenger
Toast messenger

"Ρε φίλε μήν μασάς τα λόγια σου"...
Η έκφραση αυτή παύει να είναι απλά μια μεταφορά.. Αποτελεί κυριολεξία πλέον διότι με τη νέα τοστιέρα μπορείται να γράψεται ένα κείμενο και το ψήνει!





Μουσικό γάντι

Electronic musical instrument


Προσωπικά εμένα μου αρέσει! Κάθε φορά που είμαι στο λεωφορείο,στο μάθημα, πάντα κάνω τα δάχτυλα μου drum machine (σιγά ρε μεγάλε)..Τώρα θα μπορώ να χτυπάω με ρυθμό τα δάχτυλα μου και να ακούω τι "παίζω"

Man

0 Δώσε χαστούκι:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε το θεμα που διαβασατε;

Share