Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2009

Φανατικός οπαδός, άλλαξε το ονοματεπώνυμο του για να τον λένε σαν την ομάδα που αγαπάει!

Πολλοί οπαδοί έχουν πάθος για την ομάδα της καρδιάς τους, όμως αυτό του Φρέιζερ Μπόιλ για την αγαπημένη του Μάδεργουελ τον κατατάσσει σίγουρα στις πρώτες θέσεις των πιο φανατικών υποστηρικτών ενός συλλόγου.

Ο 20χρονος σπουδαστής από το Νορθ Λάναρκσαϊρ αποτελεί τακτικό θαμώνα στο "Fir Park" από την ηλικία των 9 ετών, ωστόσο πριν από λίγο καιρό σόκαρε την οικογένεια και τους φίλους του αλλάζοντας το όνομά του σε Motherwell Football Club.

Ο κύριος... Football Club πλέον πλήρωσε 33 λίρες για να αλλάξει νομότυπα το όνομά του, ενώ όπως έκανε γνωστό έχει ήδη κάνει αίτηση για νέο δίπλωμα οδήγησης και διαβατήριο με τα νέα στοιχεία της ταυτότητάς του.

"Είμαι ο μοναδικός οπαδός της Μάδεργουελ σπίτι και δε νομίζω ότι θα καταλάβει κανείς το λόγο που προχώρησα σε αυτή την κίνηση.

Δεν την ένοιαξε και πολύ την κοπέλα μου όμως δεν ξέρω αν θα χαρεί σε περίπτωση που γίνει τελικά η κυρία Motherwell Football Club",
τόνισε χαρακτηριστικά, με την 45χρονη μητέρα του Χέιζελ, να υποστηρίζει ότι έχει ξεπεράσει το αρχικό της σοκ.

"Όταν μου ανακοίνωσε την απόφασή του ο Φρέιζερ νόμιζα ότι αστειευόταν, ήμουν έτοιμη να του τραβήξω το αυτί.

Είναι φανατικός οπαδός της Μάδεργουελ και είχε πάει στη Γαλλία και στην Ουαλία πέρυσι για να τους δει από κοντά. Νομίζω ότι αυτή ήταν αρκετή τιμωρία.


Δεν έχω πρόβλημα πάντως από τη στιγμή που είναι ευτυχισμένος, αυτό είναι το σημαντικότερο".

Sport24

Anto

0 Δώσε χαστούκι:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε το θεμα που διαβασατε;

Share