Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2009

Δε θέλει να μοιάσει στην Αντζελίνα Τζολί, δήλωσε η Μέγκαν Φόξ!!!




Δε θέλει να μοιάσει στην Ατζελίνα Τζολί, η Μέγκαν Φοξ!


Από τη στιγμή που πήρε μέρος στην ταινία «Transfomers» το 2007, η Μέγκαν Φοξ συγκρίνεται συνέχεια με την Ατζελίνα Τζολί! Ωστόσο παρά το γεγονός ότι οι δύο σταρ μοιάζουν αρκετά, η νεαρή ηθοποιός θέλει να διαχωρίσει το ρόλο της.

«Με συγκρίνουν με την Ατζελίνα Τζολί και ενώ αυτή είναι σοβαρή και υπομονετική, εγώ είμαι στο άλλο άκρο. Δεν είμαι σαν την Ατζελίνα. Κάποιοι θέλουν να γίνει, αλλά εγώ θέλω να είμαι η αντίθεση σε αυτό», ήταν τα λόγια της 23χρονης ηθοποιού.

Τα όσα λέει στις συνεντεύξεις της η Μέγκαν Φοξ, είναι τις περισσότερες φορές ανατρεπτικά και η ίδια επιμένει να θεωρεί ότι αυτό είναι ένα από τα στοιχεία που την κάνουν να διαφέρει από την Τζολί.

Η ίδια δηλώνει:

«Όταν μιλάω, αυτά που λέω νομίζω ότι είναι υστερικά. Ωστόσο ζούμε σε ένα κόσμο που μετράει πολύ το τι λες. Δεν επιτρέπεται ουσιαστικά να έχεις αίσθηση του χιούμορ! Ο σαρκασμός δεν μπορεί να αποτυπωθεί γραπτώς».

Παράλληλα, όπως δήλωσε στην εφημερίδα «New York Times»,η Φοξ θεωρεί ότι δεν έχει τόσο μεγάλες υποκριτικές ικανότητες όπως η Τζολί, αφού άλλωστε η Ατζελίνα έχει καταφέρει να πάρει και ένα αγαλματίδιο, το γνωστό Όσκαρ.

«Δεν ξέρω αν έχω ταλέντο, δεν ξέρω τι μπορώ να κάνω και τι όχι. Δεν έχω καθόλου ικανότητες. Σαν παιδί είχα στο μυαλό μου να το κάνω αυτό, και τελικά τα κατάφερα. Αλλά δεν ήξερα τι ακριβώς έκανα», είπε χαρακτηριστικά…


shoot

Anto

0 Δώσε χαστούκι:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε το θεμα που διαβασατε;

Share