Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009

O 17χρονος ποδοσφαιριστής του Ηρακλή , Απόστολος Βέλλιος παρέλαβε σήμερα το βραβείο του mvp της προηγούμενης αγωνιστικής...

Είναι ακόμα παιδί... Κι όμως, στην ηλικία των 17 ετών κατάφερε να συγκεντρώσει πάνω του τα βλέμματα ολόκληρης της ποδοσφαιρόφιλης κοινής γνώμης στην Ελλάδα. Ο λόγος για τον ποδοσφαιριστή του Ηρακλή, Απόστολο Βέλλιο, ο οποίος έλαβε σήμερα (17/11) το βραβείο του MVP της προηγούμενης αγωνιστικής, από τον νέο γενικό αρχηγό των “κυανολεύκων” Μανόλη Τουμπόγλου.
Για να διαβάσετε τις υπόλοιπες πληροφορίες πατήστε:

“Βραβεύω τον πολυτιμότερο παίκτη που επέλεξε ο ΠΣΑΠ σε συνεργασία με τη Σούπερ Λίγκα. Έτυχε το παιχνίδι αυτό να είναι με τον Ολυμπιακό στο Καραϊσκάκη. Είναι ένα νέο παιδί 17 ετών. Ο Ηρακλής δίνει μεγάλη βάση στα τμήματα υποδομών, ώστε να είναι αυτό το παιδί εδώ μπροστά μας και να έχουμε την χαρά να το βραβεύουμε. Ελπίζω να μας δώσει τη δυνατότητα και τη χαρά να του κάνουμε και άλλες τέτοιες βραβεύσεις. Χαίρομαι διπλά που έχω ένα νέο παιδί δίπλα μου” τόνισε ο κ. Τουμπόγλου, ενώ για τη δική του παρουσία στην ομάδα του Ηρακλή υπογράμμισε: “Η παρουσία μου στον Πειραιά ήταν ανεπίσημη αλλά ήθελα να μπω στο κλίμα της ομάδας. Χάρηκα που η πρώτη μου παρουσία ήταν και τυχερή για την ομάδα μας. Φαίνεται πως ήταν γουρλίδικη. Πριν έρθουμε εδώ μιλήσαμε με τον Απόστολο. Μιλήσαμε, μιλάμε και θα μιλάμε. Του λέω συνεχώς τι πρέπει να κάνει και τι πρέπει να αποφεύγει. Να μείνει σταθερός στις αξίες που έχει σαν αθλητής και σαν άνρθωπος. Έχουμε να κάνουμε με ένα παιδί πειθαρχημένο και σώφρων. Με την σκληρή δουλειά που κάνει θα δείτε ότι θα έχουμε έναν ακόμη καλό παίκτη στην ομάδα μας”.

Ο Απόστολος Βέλλιος από την πλευρά του τόνισε: “Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ανθρώπους που με ψήφισαν για να βγω πολυτιμότερος της αγωνιστικής. Η ομάδα κέρδισε αυτό το βραβείο αφού το γκολ ήρθε μετά από μεγάλη προσπάθεια. Είμαι πολύ χαρούμενος και θέλω να το αφιερώσω στην οικογένεια μου”. Για τον αγώνα με τον Ατρόμητο ο Βέλλιος υποστήριξε: “Η ομάδα δούλεψε πολύ για το παιχνίδι με τον Ατρόμητο και πιστεύω θα πάμε για τη νίκη”. Για την απώλεια του Αντόνιο Ντε Νίγκρις, είπε: “Πρέπει να δώσω τα συλληπητήρια μου στην οικογένεια. Είναι κάτι πολύ οδυνηρό για όλους μας”.

Αnto

0 Δώσε χαστούκι:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε το θεμα που διαβασατε;

Share