Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2009

Εκλογική απορία


Κάθομαι που λέτε και τρώω την σπανακοτυρόπιτα μου...και ακούω απο το βάθος του δωματίου μια γνώριμη φωνή να μιλάει για τις κυρώσεις που επιβάλλονται σε όσους δεν θα πάνε να ψηφίσουν. Πλησιάζω λιπό αυτό το μάυρο κουτί που ονομάζουμε τηλεόραση και βλέπω τον γνωστό και μη εξαιρετέο δημοσιοκάφρο Γιώργο Αυτία να διαβάζει ενα μανιφέστο περί κυρώσεων. Αμέσως μου γεννάται μια εύλογη απορία...Πώς οι εκλογές και η ψήφος που είναι ενα απο τα μεγαλύτερα δημοκρατικά δικαιώματα διώκεται απο το νόμο. Πίστευα πως δημοκρατία είναι η ελευθερία του ανθρώπου να κάνει οτι θέλει. Και η απορία μου ειναι τι σκατά πολιτικό σύστημα έχουμε γιατί Δημοκρατία δεν είναι!

Vlaxos

2 σχόλια:

  1. Μακάρι το μόνο πλήγμα της δημοκρατίας μας φίλε Vlaxo, να ήταν οτι επιβάλλονται κυρώσεις σε όσους δεν ασκούν το εκλογικό τους δικαίωμα...
    Εγώ όμως έχω την εξής απορία, πώς δε σου κόπηκε η όρεξη όταν είδες τη μούρη του Αυτιά; :P
    Και αφού πέταξα την κακία της ημέρας σας εύχομαι ολόψυχα καλή αρχή και απο εδώ, και θα σας παρακολουθώ. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστούμε πολύ ονειροπαγίδα ή αλλιώς estella.....
    Δυστηχώς, είναι έτσι όπως τα λέει ο βλάχος....(Δεν είναι μέσα τώρα γι αυτο σε απαντάω εγώ)!!!!

    Όσο για τον ακατανόμαστο που προανέφερες, συμφωνώ και επαυξάνω μαζί σου...
    Και πάλι σε ευχαριστούμε!!!

    ΦΙΛΟΥΡΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας άρεσε το θεμα που διαβασατε;

Share