Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2010

Ταξιτζής έσωσε τη Ζωή Φυτούση από θρασύδειλους τσαντάκηδες που τη γρονθοκοπούσαν αλύπητα...




Ενα ταξιτζής την έσωσε από τρεις ληστές που τη γρονθοκοπούσαν για να της πάρουν την τσάντα! Η παλιά, καλή τραγουδίστρια Ζωή Φυτούση (φωτ.) πριν από λίγες μέρες έζησε σκηνές... hard rock έξω από το σπίτι της, στην Κυψέλη. Της επιτέθηκαν τρεις τσαντάκηδες, αλλά εκείνη αντιστάθηκε και τελικά έσωσε την τσάντα της (με τη βοήθεια ενός διερχόμενου ταξιτζή), βάζοντας όμως σε μεγάλο κίνδυνο τη σωματική της ακεραιότητα!

«Ηταν βράδυ και κατέβηκα από το τρόλεϊ για να πάω στο σπίτι μου, στην Ανω Κυψέλη», μας λέει η ίδια και συνεχίζει: «Ξαφνικά όρμησαν από ένα παρκάκι -που βρίσκεται εκεί δίπλα- κάτι... λεβέντες για να μου πάρουν την τσάντα. Επειδή την είχα στον ώμο και δεν μπορούσαν να μου την πάρουν εύκολα, με γρονθοκόπησαν στην πλάτη και στο στέρνο. Ευτυχώς, παρενέβη εγκαίρως ένας διερχόμενος ταξιτζής, με αποτέλεσμα να τραπούν σε φυγή... Είμαι μεγάλη γυναίκα και με χτύπησαν άσχημα. Πονούσα πολύ στους πνεύμονες και είχα κάποια προβλήματα, αλλά τώρα, δόξα τω Θεώ, είμαι καλά!» εξομολογείται η Ζωή Φυτούση.

- Τέτοια περιστατικά είναι πλέον συνηθισμένα στη χώρα μας...
Δεν νομίζω ότι αυτά συμβαίνουν μόνο στην Ελλάδα. Οταν ήμουν μικρή άκουγα από τους γονείς μου ότι αυτά γίνονταν στο Σικάγο. Αργότερα που μεγάλωσα έλεγαν ότι «στην Ελλάδα πάμε να γίνουμε Σικάγο». Σήμερα νομίζω πως όλη η ανθρωπότητα έχει γίνει Σικάγο, κάτι που διαπιστώνουμε καθημερινά. Δυστυχώς, σήμερα υπάρχει μεγάλη φτώχεια και πείνα ανά τον κόσμο, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται αυτά τα άσχημα γεγονότα. Τι κάνουμε; Θα πρέπει να μάθουμε να προστατευόμαστε πιο πολύ απ’ ό,τι στο παρελθόν, που οι εποχές ήταν πιο ήσυχες...»

Η θρυλική ερμηνεύτρια του Μάνου Χατζιδάκι («Ο Ταχυδρόμος πέθανε» και «Φέρτε μου ένα μαντολίνο») δεν πτοείται από αυτό το δυσάρεστο γεγονός και συνεχίζει να βγαίνει τα βράδια, κάνοντας πάντα αισθητή την παρουσία της σε διάφορες καλλιτεχνικές εκδηλώσεις.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι πρόσφατα κυκλοφόρησε το ενδέκατο βιβλίο της, που περιλαμβάνει 523 μονόστιχα του Μενάνδρου διασκευασμένα σε έμμετρο νεοελληνικό λόγο.

Πηγή: espressonews.gr
jose

0 Δώσε χαστούκι:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε το θεμα που διαβασατε;

Share