Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2009

Να γιατι πέρασε η Αργεντινή στο μουντιάλ....Μαραντόνα-Μοντέλο-Σέξ...



Φωτογραφίες του μοντέλου....:







Ο προφανής λόγος δεν είναι άλλος από το γεγονός ότι στις 14 του Οκτώβρη η Εθνική Αργεντινής επιβλήθηκε με 1-0 της Ουρουγουάης στο "Σεντενάριο" και πήρε την απευθείας πρόκριση για τα τελικά του Μουντιάλ 2010, παρά τις πολλές δυσκολίες που συνάντησε στα προκριματικά.

Ο μή προφανής; Το ότι την παραμονή της σπουδαίας εκείνης αναμέτρησης, ο "Πίμπε Ντ'Όρο" πέρασε μία βραδιά πάθους με την Ουρουγουανή τραγουδίστρια και μοντέλο, Ναταλία Ρόσας Μουνίς, με την 20χρονη να είναι μάλιστα αυτή που έδωσε όλες τις "πικάντικες" λεπτομέρειες μέσω συνέντευξής της στο περιοδικό "Paparazzi".

Απολαύστε τα κυριότερα σημεία της συνέντευξης:

"Με τον Ντιέγκο συναντήθηκα για πρώτη φορά σε μία γιορτή του ξενοδοχείου Conrrad όταν ήμουν 18 ετών. Ο Μαραντόνα συνοδευόταν από ένα κορίτσι που έγινε αρκετά υστερικό όταν αντιλήφθηκε την παρουσία μου στο χώρο. Όταν εκείνη έφυγε από το πάρτι, έμεινα μαζί του. Μιλήσαμε και χορέψαμε...

Του είπα ότι περνούσα πολύ όμορφα και προσπάθησε να με φιλήσει. Όμως κατάφερε να αγγίξει μόνο τις άκρες των χειλιών μου. Τελικά εκείνο το βράδυ δεν έγινε τίποτα, ο καθένας ακολούθησε διαφορετικούς δρόμους. Ήμουν τότε ένα μικρό κορίτσι! Δεν ήμουν προετοιμασμένη να είμαι με κάποιον μεγαλύτερό μου".

Συναντηθήκατε όμως δύο χρόνια μετά, σωστά;

"Συναντηθήκαμε την περασμένη εβδομάδα όταν ήρθε στην Ουρουγουάη για το ματς των προκριματικών. Ήμουν στο ξενοδοχείο Sheraton με τον ατζέντη μου και τότε είδα να περνάει η ομάδα της Αργεντινής και ο Ντιέγκο. Ο Μαραντόνα κοίταξε προς το μέρος μου και με ρώτησε αν τον θυμάμαι.

Με κάλεσε να πιούμε έναν καφέ μαζί και δέχτηκα. Του μίλησα για μένα και εκείνος μου είπε ότι ήταν πολύ νευρικός ενόψει του ματς με την Ουρουγουάη το επόμενο βράδυ. Μου είπε επίσης ότι ήμουν πολύ, πολύ όμορφη και μου ευχήθηκε το καλύτερο για την καριέρα μου. Και εγώ έπειτα του ευχήθηκα καλή τύχη..."


Τι έγινε μετά;

"Μέχρι τώρα φοβόμουν να πω τι συνέβη εκείνο το βράδυ, γιατί είναι κάπως περίπλοκη η κατάσταση".

Τι εννοείς;

"Φοβάμαι τις απειλές. Κάποιος μου τηλεφώνησε λέγοντας πως ήταν φίλος του Μαραντόνα και πως αν μιλούσα θα έχω άσχημο τέλος. Η αλήθεια είναι ότι αφού πήραμε μαζί καφέ, μετά με κάλεσε στο δωμάτιό του. Και εκεί έγιναν πράγματα που μπορούν να κάνουν μεταξύ τους δύο ενήλικοι".

"Κάνατε σεξ;

"Ήταν πολύ ευγενικός τζέντλεμαν και αυτό με προσέλκυσε. Είναι άνδρας! Περάσαμε μία ρομαντική βραδιά πάθους. Ο Μαραντόνα είναι σούπερ γλυκός. Λέει ότι αγαπάει τα παιδιά του. Του έδωσα τύχη, όλη την ενέργειά μου. Ήμουν για αυτόν η Μίρτα Λεγκράντ (σ.σ θρυλική Αργεντίνα ηθοποιός). Η Αργεντινή μου χρωστάει την παρουσία της στα τελικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου".



Sport24


Anto





0 Δώσε χαστούκι:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε το θεμα που διαβασατε;

Share