Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2009

Το nitro Δεκεμβρίου με sexy φωτογράφηση της Φαίη Σκορδά...

Φαίη Σκορδά

Πάντοτε μου κάνουν εντύπωση οι άνθρωποι που δεν ορίζονται από τη δουλειά τους. Ίσως επειδή εγώ, στα 34 μου, δεν έχω μάθει πώς να το κάνω. Δεν ξέρω όμως αν αυτό συνέβαινε ανέκαθεν με τη Φαίη ή της έχει προκύψει τώρα, επειδή είναι φουλ ερωτευμένη...
Πατήστε:

Τα πράγματα μεταξύ τους κύλησαν σαν το νεράκι στο αυλάκι, έτσι όπως θα ήταν το ιδανικό να προχωράει κάθε σχέση. Πλέον συζούν (και οι δύο για πρώτη φορά στη ζωή τους) σε διαμέρισμα στα νότια προάστια, μαζί με έναν επιπλέον ένοικο, τον Πρινς. «Μπαίνοντας τις προάλλες στο σπίτι είδα ένα κασελάκι. Και επειδή είχαμε προβλήματα με τα υδραυλικά, νόμιζα ότι ήταν θήκη με εργαλεία που ξέχασε κάποιος μάστορας. Οπότε κοίταξα μέσα και αντίκρισα ένα άσπρο γατάκι που μου είχε πάρει δώρο ο Γιώργος. Είναι το πιο γλυκό δώρο που μου έχει κάνει. Ειδικά επειδή έχει θέμα με τις γάτες. Του είχα ζητήσει να πάρουμε μια γάτα –είχα πάντοτε γάτες στη ζωή μου, στο πατρικό μου μια εποχή είχα οχτώ– και μου είχε πει “Όχι, δεν μπορώ”. Και το είχα δεχτεί. Τις αγαπάει μεν, αλλά δεν μπορεί καν να τις χαϊδεύει. Και μου την πήρε από μόνος του. Το έκανε για μένα. Φαντάσου ότι την πήρε και στην αγκαλιά του για να την πάει στον κτηνίατρο, και μάλιστα τρεις φορές, επειδή τον έστησε ο γιατρός. Σκέψου τώρα την εικόνα, ένας μαντράχαλος δυο μέτρα με ένα μικρό γατί στα χέρια του. Γι’ αυτό σου λέω ότι εγώ βλέπω έναν διαφορετικό Γιώργο».

Για να δείτε και το video , απο τη φωτογράφηση πατήστε εδώ:http://tv.yupi.gr/

yupi.gr


Anto

0 Δώσε χαστούκι:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε το θεμα που διαβασατε;

Share