Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2009

maxim , Δεκέμβριος 2009!Δείτε τη Σάσα Μπάστα για τη γυμνή φωτογράφηση της στο maxim , όπως και ένα απόσπασμα απο τη συνέντευξη της ....

Σάσα





















Τέσσερα χρόνια μετά την πρώτη της εμφάνιση σε περιοδικό (φυσικά, στο Μaxim!), σβήνει κεράκια και ανάβει φωτιές με μια καινούρια φωτογράφιση.

Έπειτα από τόσες συνεντεύξεις και εξώφυλλα, υπάρχει κάτι που δεν έχεις πει ποτέ και θες να το μοιραστείς μαζί μας;
Έχω να κάνω εξώφυλλο ενάμιση χρόνο. Ένιωθα ότι τα είχα κάνει όλα, ότι τα είχα πει όλα. Αυτή η φωτογράφιση όμως είναι ιδιαίτερη, επετειακή. Σαν σήμερα πριν από τέσσερα χρόνια (σ.σ.: στις 26 Νοεμβρίου 2005) έκανα την πρώτη φωτογράφιση της ζωής μου, πάλι στο Μaxim...
Για να δείτε και τα υπόλοιπα πατήστε:

Κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα, δηλαδή…
Εννοείται, και αυτό δεν το ξεχνάω! Τότε τραγούδαγα στο Posidonio. Όταν μου είπε ο Πάνος (σ.σ.: ο Κοκκίνης) να κάνω Μaxim, η πρώτη μου αντίδραση ήταν: «Εγώ δεν κάνω τέτοια πράγματα». Άσε που είχα πρόβλημα με τον τότε σύντροφό μου, ο οποίος επέμενε να μη δημοσιευτεί η φωτογράφιση. Αν είχε συμβεί κάτι τέτοιο, τίποτα απ’ όσα ακολούθησαν δεν θα είχε γίνει. Ουσιαστικά, το έκανα στα κρυφά και, φυσικά, μετά χωρίσαμε.

Έπειτα από τέσσερα χρόνια, τι έχει αλλάξει στη ζωή σου και στον τρόπο σκέψης σου;
Γάμησέ τα: (σ.σ.: Γελάει.) Έχουν αλλάξει πολλά. Το μόνο που έμεινε σταθερό είναι ότι μένω στο ίδιο σπίτι, στη Γλυφάδα. Υπάρχουν πράγματα που έκανα τότε και δεν θα τα έκανα σήμερα, καθώς και ευκαιρίες που έχασα, ενώ σήμερα θα τις εκμεταλλευόμουν.

Για περισσότερα στο περιοδικό του maxim!
maxim

Anto

0 Δώσε χαστούκι:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε το θεμα που διαβασατε;

Share