Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2009

Maxim Νοεμβριου 2009: Η Νατάσα Λυμπερίδου, σε μια αποκαλυπτική φωτογράφηση και συνέντευξη....

Λυμπερίδου












H TEΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ...

…ΕΚΑΝΑ ΣΚΟΝΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ:
Πριν από ένα μήνα, όταν είχα εξεταστική. Το καλύτερο σκονάκι το έχω κάνει στις Πανελλήνιες. Έγραψα τις καταλήξεις όλων των ρημάτων σε Bic στιλό.

…ΠΟΥΛΗΣΑ ΜΟΥΡΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΝΤΡΑ:

Δεν το κάνω ποτέ. Το πολύ πολύ να πουλήσω μούρη ως Νατάσσα και όχι ως μοντέλο Νατάσσα.

…ΕΡΩΤΕΥΤΗΚΑ:
Συνέχεια ερωτεύομαι (τον ίδιο άντρα!). Έχω επανασυνδεθεί με τον πρώην μου. Το πεπρωμένο φυγείν αδύνατον…

…ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΠΕΣΑΝ:
Πριν από δύο μέρες. Βρήκε το τηλέφωνό μου από κοινούς γνωστούς και μου έστειλε μήνυμα: «Σε είδα στην εκπομπή της Μενεγάκη. Έχεις ομορφύνει. Αυτό που γυάλιζε στο χέρι σου δεν μου άρεσε». Ο τύπος πίστευε ότι είχα αρραβωνιαστεί. Ύστερα από λίγο με πήρε τηλέφωνο. Του είπα «Σε παίρνω σε ένα λεπτό» και δεν τον πήρα ποτέ.

…ΤΑΞΙΔΕΨΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ:
Πριν από δύο χρόνια, σε Τσεχία, Ουγγαρία και Σερβία.

…ΕΚΑΝΑ ΜΠΑΝΙΟ ΤΟΠΛΕΣ:
Το περασμένο καλοκαίρι, στην Κεφαλονιά. Σε ερημική παραλία, εννοείται!

Η συνέχεια στο περιοδικό maxim!!!!



Maxim

Anto

0 Δώσε χαστούκι:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε το θεμα που διαβασατε;

Share