Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2009

Διαβάστε τους διαλόγους που ειπώθηκαν στο Νοσοκομείο των οργίων..!!!

Το πρώτο βίντεο, διάρκειας δέκα λεπτών, συνδυάζει το σεξ με το… ποδόσφαιρο! Στο… αναπαυτήριο του νοσοκομείου είναι ξαπλωμένος ένας νεαρός άνδρας που παρακολουθεί έναν αγώνα μεταξύ της ΑΕΚ και του Ηρακλή, όταν κάνει την εμφάνισή της η νεαρή γυναίκα με τη χειρουργική φόρμα και κάθεται δίπλα του. Και ενώ η κάμερα γράφει, για λίγο ακολουθεί ένας διάλογος περί ανέμων και υδάτων, αλλά με αρκετά υπονοούμενα:

Ανδρας: Πού είσαι;
Γυναίκα: Τι κάνεις;
Α.: Να, εδώ, βλέπω μπάλα…
Γ.: Εχεις και κάψες;
Α.: Μμμ… Διαλυμένος είμαι.
Γ.: Μη με πιάνεις!
Α.: Τι έχεις;
Γ.: Είναι αδιαθετούλικο, άσε με!
Α.: Καλά, δεν πειράζει… Ακουμπάω.
Ο άνδρας αρχίζει να γίνεται πιο τολμηρός, ωστόσο η...
σύντροφός του δεν φαίνεται διατεθειμένη να υποκύψει. Οχι εύκολα, τουλάχιστον!
Γ.: Οχι, άσ’ το τώρα. Σου λέω ότι δεν μπορώ…
Α.: Καλά, δεν σε πειράζω…
Γ.: Με πειράζεις τώρα!
Α.: Κάτσε, ρε παιδί μου!
Γ.: Με πειράζεις, γιατί εγώ πονάω παντού κι εσύ έχεις όρεξη!
Α.: Γιατί, πειράζει να 'χω όρεξη;
Ωστόσο, οι αντιδράσεις της κοπέλας κάμπτονται και σύντομα το ζευγάρι βρίσκεται αγκαλιασμένο. Οι όποιοι δισταγμοί είναι απολύτως… εικονικοί!

Γ.: Οχι, δεν θέλω! Οχι!
Α.: Ασε με να τα βλέπω. Μ' αρέσει να τα βλέπω, μωρό μου…
Γ.: Να βγάλω το φυλαχτό μου, σε παρακαλώ;
Α.: Βγάλ’ το…
Γ.: Μόνο θα τα δεις! Αν και κανονικά δεν θα 'πρεπε…

Στο σημείο αυτό αποκαλύπτεται ότι δεν είναι η πρώτη ερωτική επαφή μεταξύ τους. Ομως η νεαρή κατηγορεί τον άνδρα για πολύμηνη αδιαφορία και τον πιέζει να δώσει εξηγήσεις!

Α.: Μμμ... Ωραίο είναι. Ενδιαφέρον!
Γ.: Ενδιαφέρον, ε; Ε, βέβαια, μετά από τόσους μήνες που 'χεις να το δεις, ενδιαφέρον είναι!
Α.: Μμμ!
Γ.: Δεν είπαμε ότι δεν είναι εφικτό; Εγινε εφικτό; Σου ήρθε επιφοίτηση;
Α.: Θα δείξει…
Γ.: Σε ευλόγησε ο Κύριος; Αλλαξε κάτι;
Α.: Θα δούμε, μωρό μου…
Γ.: Τι θα δούμε, βρε;
Α.: Να σου πω, μην κάνεις έτσι.
Γ.: Πόσες φορές μ’ έχεις βασανίσει; Θα τις πληρώσεις στο μισθό μου! Για πες… Σου 'ρθε επιφοίτηση αγίου; Ποιανού; Δεν είπες ότι δεν είναι εφικτό; Και σου 'πα «όταν γίνει εφικτό, ειδοποίησέ με»;
Α.: Γιατί μιλάς;
Γ.: Εγινε εφικτό, ε;
Α.: Μμμ...
Γ.: Δεν παίρνω απάντηση, όμως, και δεν γυρνάω το κεφάλι μου!

gossipnews

Anto

0 Δώσε χαστούκι:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε το θεμα που διαβασατε;

Share