Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2009

Στο Maxim Ιανουαρίου 2010 η Sexy-ΜΑΜΑ Μαρία Κορινθίου....




Όταν έκανε την πρώτη της φωτογράφιση στο Μaxim, ήταν ελεύθερη κι ωραία. Σήµερα είναι «παντρεµένη» και µε παιδί, αλλά παραµένει ωραία. Ως επίτιµα µέλη της λέσχης των MILF, µε αυτή τη φωτογράφιση αποτίουµε φόρο τιµής σε όλες τις σέξι µαµάδες.


Απόσπασμα απο τη συνέντευξη της στο Maxim:

Πόσο σέξι αισθάνεσαι από τότε που έγινες µαµά;
Πάντα αισθανόµουν άνετα µε τον εαυτό µου και µε το σώµα µου. Μόνο κατά τη διάρκεια της εγκυµοσύνης δεν ένιωθα καλά. Εκείνη την περίοδο πάντα βγαίνουν πολλές ανασφάλειες στη γυναίκα, τόσο σωµατικά όσο και ψυχολογικά.

Όταν ήσουν μικρή, καταλάβαινες ότι αρέσεις στ’ αγοράκια;
Ήμουν ένα νορμάλ κορίτσι, που δεν είχε και μεγάλη συναίσθηση της ομορφιάς του. Πάντα μου άρεσε όμως να νιώθω ποθητή.

Κορινθίου






















Από τι ηλικία κατάλαβες ότι ήθελες να γίνεις ηθοποιός;
Από τα δεκαοχτώ μου. Αυτός ήταν και ο λόγος που πήγα στην Αμερική να σπουδάσω. Οι γονείς μου δεν ήθελαν να πάω, γι’ αυτό και το καλοκαίρι πριν φύγω έπιασα δουλειά σε ένα κλαμπ στο Λουτράκι για να είμαι ανεξάρτητη οικονομικά. Πήγα στη Βοστόνη και αργότερα στη Νέα Υόρκη. Αρχικά ήθελα να ασχοληθώ με την παρουσίαση και τη δημοσιογραφία (σπούδασα TV broadcasting στο Κοινοτικό Κολέγιο της Μασαχουσέτης), αλλά αργότερα ένιωσα ότι αυτό δεν με ολοκλήρωνε. Έτσι, γράφτηκα σε μια σχολή υποκριτικής. Συνολικά, έμεινα πέντε χρόνια στην Αμερική.




Ποιο είναι το πιο τρελό πράγμα που είδες όσο έμενες στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού;
Αυτό που με σόκαρε ήταν τα πολλά ναρκωτικά. Δεν είχα ξαναδεί ποτέ να γίνεται διακίνηση ή χρήση μπροστά μου. Μιλάμε για απίστευτες ποσότητες…

Για να δείτε περισσότερο Μαρία Κορινθίου στο Maxim που κυκλοφορεί στα περίπτερα!

Αnto

0 Δώσε χαστούκι:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε το θεμα που διαβασατε;

Share